Pro klienty

OPEN STREET Bruntál pomáhá lidem ve věku 12 – 26 let z Bruntálu řešit problémy, nudu a to, co je v životě štve, bez rozdílu v barvě pleti, vyznání, myšlení, finančního stavu peněženky a životního stylu.

 

Co ti nabízíme

Dělat pokec o věcech, které tě zajímají, nebo s nimi experimentuješ (drogy, alkohol, cigarety, sex, agrese atp.) bez toho, abychom tě soudili.

Podporu při uspořádání akcí, na kterých můžeš všem ukázat, co umíš a potkat se s novými lidmi.

Informace o tom, co se v Bruntále děje – kulturní, sportovní, společenské akce, vyhlášky

Podporu při snaze něco změnit, uspořádat akci nebo realizovat jiný nápad v Bruntále.

Podpořit tě ve vlastních pozitivních aktivitách a nápadech dle tvého zájmu

Společenské a sportovní činnosti (kino, sport, výlety, chaty, pokec o problémech a o tom, co tě zajímá atp.)

Předání informace společnosti o tom, jaké máš zájmy, co tě baví a co ti v Bruntále třeba chybí

Radu, pomoc, podporu a informace vedoucí k uplatňování práv, osobních zájmů a obstarávání osobních záležitostí (doprovodíme tě na úřad, pomůžeme ti vyplnit žádost nebo formulář, kontakt s policií, SPOD, městským úřadem atp.)

 

Práva klientů terénního programu OPEN STREET Bruntál

  • Klient má právo využívat všech služeb OPEN STREET Bruntál bez ohledu na rasu, pohlaví, náboženské vyznání a sexuální orientaci.
  • Klient má právo svobodně se rozhodnout, zda bude nebo nebude, využívat služeb OPEN STREET Bruntál a další nabídky, aniž by se musel obávat změny postoje pracovníků v daný okamžik i v budoucím čase.
  • Klient má právo na zachování anonymity.
  • Klient má právo vybrat si svého klíčového pracovníka.
  • Klient má právo na stížnost.
  • Klient má právo na kvalitní poskytování služeb.
  • Klient má právo zvolit si rozsah poskytovaných služeb, téma, pracovníka, s kterým chce téma řešit, právo ovlivnit průběh poskytovaných služeb a právo na vlastní rozhodnutí a řešení své situace.
  • Klient má právo na náměty, připomínky, návrhy, nápady týkající se průběhu poskytovaných služeb, kvality poskytovaných služeb a náplně služby OPEN STREET Bruntál.
  • Klient má právo nahlédnout do dokumentace, která je o něm vedena.
  • Klient má právo ukončit službu bez udání důvodů.
  • Klient má právo říci ne, právo na informaci, právo udělat chybu.