O nás Služby Kontakty Aktuality Pro média Galerie
NZDM OPEN HOUSE
OPEN STREET Bruntál
Veřejný závazek
Pro klienty
Program
Provozní doba
Ke stažení
Kontakty
Služby drogové prevence
ICM
Preventivní programy
Poradna pro závislosti

OPEN STREET Bruntál pomáhá lidem ve věku 12 – 26 let z Bruntálu řešit problémy, nudu a to, co je v životě štve, bez rozdílu v barvě pleti, vyznání, myšlení, finančního stavu peněženky a životního stylu.

 

Kdy nás najdeš?

Pondělí

13:00 - 15:00

Úterý

14:00 - 18:00

Středa

13:00 - 15:00

Čtvrtek

15:00 - 18:00

Pátek

Zavřeno

 

Co ti nabízíme

Dělat pokec o věcech, které tě zajímají, nebo s nimi experimentuješ (drogy, alkohol, cigarety, sex, agrese atp.) bez toho, abychom tě soudili.

Podporu při uspořádání akcí, na kterých můžeš všem ukázat, co umíš a potkat se s novými lidmi.

Informace o tom, co se v Bruntále děje – kulturní, sportovní, společenské akce, vyhlášky

Podporu při snaze něco změnit, uspořádat akci nebo realizovat jiný nápad v Bruntále.

Podpořit tě ve vlastních pozitivních aktivitách a nápadech dle tvého zájmu

Společenské a sportovní činnosti (kino, sport, výlety, chaty, pokec o problémech a o tom, co tě zajímá atp.)

Předání informace společnosti o tom, jaké máš zájmy, co tě baví a co ti v Bruntále třeba chybí

Radu, pomoc, podporu a informace vedoucí k uplatňování práv, osobních zájmů a obstarávání osobních záležitostí (doprovodíme tě na úřad, pomůžeme ti vyplnit žádost nebo formulář, kontakt s policií, SPOD, městským úřadem atp.)

 

Práva klientů terénního programu OPEN STREET Bruntál

  • Klient má právo využívat všech služeb OPEN STREET Bruntál bez ohledu na rasu, pohlaví, náboženské vyznání a sexuální orientaci.
  • Klient má právo svobodně se rozhodnout, zda bude nebo nebude, využívat služeb OPEN STREET Bruntál a další nabídky, aniž by se musel obávat změny postoje pracovníků v daný okamžik i v budoucím čase.
  • Klient má právo na zachování anonymity.
  • Klient má právo vybrat si svého klíčového pracovníka.
  • Klient má právo na stížnost.
  • Klient má právo na kvalitní poskytování služeb.
  • Klient má právo zvolit si rozsah poskytovaných služeb, téma, pracovníka, s kterým chce téma řešit, právo ovlivnit průběh poskytovaných služeb a právo na vlastní rozhodnutí a řešení své situace.
  • Klient má právo na náměty, připomínky, návrhy, nápady týkající se průběhu poskytovaných služeb, kvality poskytovaných služeb a náplně služby OPEN STREET Bruntál.
  • Klient má právo nahlédnout do dokumentace, která je o něm vedena.
  • Klient má právo ukončit službu bez udání důvodů.
  • Klient má právo říci ne, právo na informaci, právo udělat chybu.